Izmiri barátok

 2009.03.03. 17:41

Már sötét volt, mikor fölhívtam Serkant, mondta, hogy még suliban van,  a barátai pedig még úton vannak, ezért bementem a Pubucba. Ha még emlékeztek rá, itt történt a rakis estém, ami legendásra sikeredett. :) Ahogy beléptem a helyre, a csaposok köszöntöttek, valamelyikük még a nevemet is tudta, bár fogalmam se volt, hogy honnan. :) Odaálltam a bárpulthoz, mivel szabad szék nem volt. Kértem egy sört, pillanatokon belül elém raktak pattogatott kukoricát és pár percen belül szereztek nekem egy széket és a seggem alá tolták. :D A csapos megkéredzte, hogy bár még nem találkoztunk, mert bár nem volt ott a rakis estén, de hallott már rólam, de csak úgy hívnak, hogy "The Rakiman". :D Miközben vártam Serkanra megismerkedtem egy muglai férfival, akivel jót beszélgettünk, arról hogy mi mit keresünk itt, hányan vagyunk, ilyesmi. Elmesélte, hogy a török tengerészetnél szolgált, bár eléggé neház volt kibogozni néha mit mondott, mivel mint ő mondta, ma nagyon korán kezdett és ez már az x-edik söre. :) Azóta is köszön és emlékszik a nevemre. :) Miután Serkan megérkezett, elmentünk Mustafaért és Enginért, mivel kocsival jöttek, ezért azzal mentünk tovább. Felugrottunk egy étterembe, hogy találkozzunk Serkan lányismerőseivel, de mivel nem akartak jönni, ezért továbbmentünk (Serkan minden alkalommal mikor bemutat egy török lánynak kötelező érvényűnek tartja, hogy elmondjam nekik a legsikeresebb török mondatom, ami magyarul annyit jelnet, hogy beléd estem első látásra és ennek ők nagyon örülnek:)). Útközbe ejtettünk egy boltot, a srácok bementek és vettek egy üveg ízesített Istanblue-t :) és pár sört, aztán hazafelé vettük az irányt.

 Fölmentünk hozzánk, elkezdtünk beszélgetni és iszogatni, nagyon jó fejek voltak, az egyikük már dolgozott, a másik még tanult. Este mondtam nekik, hogy ne menjenek haza, mert itt is tudnak aludni, hát nálunk maradtak az estére. Másnap meghívtak minket Izmirbe, mert szimpik voltunk nekik, meg jól érezték magukat. :) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sokáig fönnvoltunk és jó nagy kupit hagytunk. Másnap reggel pedig elmentünk a Cinarba reggelizni.

A bejegyzés trackback címe:

https://ourturkey.blog.hu/api/trackback/id/tr54977898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása