Török telefon

 2009.02.22. 19:25

Reggel miután felkeltünk természetesen teáztunk és kávéztunk, majd a lányokkal elmentünk egy önkiszolgáló étterembe, ahol akkora adagot adtak nekünk, hogy mindenki otthagyta a felét a kajának. :)

A lányok hazamentek, én maradtam Serkannal, mivel meg akartam venni a török sim-et a telefonomba. Bementünk hát a központba és kerestünk egy Avea (a Turkcell olcsóbb, de sokkal nagyobbak a csomagjai, ezért többet kell rákölteni) boltot. Sim-kártyát venni felér egy rövid tartózkodási engedély kiváltásával. Kell hozzá útlevél, tartózkodási engedély, amit lefénymásolnak és ha nem tudsz törökül, akkor nem sok esélyed van elmagyarázni, hogy mit akarsz valójában, például ha nincs ott velem Serkan szerintem nem tudtam volna elmagyarázni, hogy diákcsomagot kérek (mert itt van olyan) és hogy igen én az egyetemre járok. Végül kiválasztottam egy számot, aláírtam 3-4 helyen a papírokat, minden adatomat elkérték és leírták. A kártya 21 lírába került, ami itt 100 kreditnek felel meg (1 sms kb. 1-2 kredit, egy pár perces hívás 3-5 kredit).

A kártyára még 5 napot kellett várnom, hogy aktív legyen, mivel a külföldi állampolgárok papírjait be kell küldeni a központba, különben csak 10 napig érvényes a sim.

A bejegyzés trackback címe:

https://ourturkey.blog.hu/api/trackback/id/tr77959036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása